dagen.. xD

hejhej :)
Guuuud vilken rolig dag vi har haft :)
Sanna kom till mig vid 3 typ och sen mötte vi emma vid netto :)
Sen åkte vi till konsum och skulle köpa fika men de fanns inget så vi åkte till ica och köpte princesstårta (a)
Sen cyklade vi till stallet och när vi kom dit så åt vi tårtan :P
Sen gick vi ut i hagen och tog lite bilder fast de blev typ inga bra .
Och så hade vi typ daaaamp hela dan och så gjorde vi en typ serie i 3 delar :P
Ni får del 1 idag och del 2 imon osv.
Aja sen skulle emma hem och då tog vi in smillan och skulle rida .
De fick bli hoppning och så körde jag och smillan limbo :P
hahaha de va aassss kul xD
Sen när jag skrittade så va sanna inne hos shettisarna och så skulle hon gå över grinden och så fick hon en stöt mellan benen som gick genom hela kroppen och sanna bara skrek HAHAHAHHAHAH och jag fick skrattattack.
höhö ah men de gick jätte bra att hoppa iaf.
men sen så skulle vi gå in i huset och göra oss i årdning och duscha och så .
och vi har inget varmvatten så vi fick koka de och tvätta håret med kallvatten och de är H E M S K T !!!!!!!!!
uuuuu vad hemskt.
Aja sen åt vi nudlar mummmmaaa.
Sen skulle jag blåsa sannas hår och sen helt random så slutade min hårblås att fungera ,och sannas hår va fortfarande as blött så jag hämtade en as gammal hårblås som e typ 30 år gammal elr nått.
Och så började jag blåsa och så skulle jag borsta hennes hår och då tog sanna den och började blåsa lite.
Sen började jag skrika och sanna fattar ingenting tills hon kollar på hårblåsen , HAHAHHAHA den började brinna xDDD De blev värsta stora rökmålnet i hela rummet och jag bara SLÄNG UT DEN , DRA UT SLADDEN och sanna bara HÄMTA VATTEN  och så stank de skit !
Ussccchhhhh va de luktade och sanna och jag fick värsta skrattattcken och typ ah xD
Sen när vi va klara så skulle vi cykla hem och då bestämmde vi oss för att knyta ett balsnöre i min pakethållare och den andra änden i sannas cykelkorg :P
ah och de gick som de gick ...
vi dog nästan..
höhööhöhöhööh sanna körde ner i ett dike och jag typ fortsatte att cykla och sanna ramlar och då ramlar jag med och så ah HAHAHHAHA fyyy vad vi skrattade :P
hehe en sjukt rolig dag :)

I ett annat inlägg kommer del 1 av fjortisarna och en video när vi cyklade xD.


Lite bilder :

tårtan








min hårblås :P

de som började brinna :P


okej detta blev jätte långt men skit samma :P
 
Va nu snälla och komentera lite :)


Kram fälleryttarna <3

Kommentarer
Postat av: Anna Englund

Hahahahaha,ja,ni har verkligen haft en händelserik dag,tjejer!!!Men ni har nog haft roligt,verkar det som=)!!!!

2011-09-30 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0