Dagens :))

Nu har jag precis kommit hem från stallet och ätit :D

Ramlade av smillan idag xD slog mej inte :)

Jag red markarbete idag de var en solfjäder som man kunde hoppa
i båda varven , 3 bommar i galopp och en kombination 50 cm
För jag tänkte att jag bara skulle ta de lungt och inte hoppa så högt och
Tänka mäst på att jag gjorde de Rätt (:

Det gick jätte bra över solfjädern,bommarna och kombinationen
hon var jätte mjuk och lyssnade jätte bra och då höjde jag kombinationen
lite , första hindret 60cm  och andra 70 cm ....

Och första gången vägrade hon och sen tänkte jag bara jag ska över jag ska över och
då hoppade hon första hindret och sen tvärnitade hon på andra och jag bara jag måste över
så jag skänklade på ordentligt och då hoppade hon stillastående och jag var inte berädd på
det xD 
så jag bara flög rakt upp i luften och sen bara helt plötsligt stog jag där helt random
på backen bredvid smillan som om inget hade hänt haha , blev ganska paff själv när jag hade
landat på fötterna och inte hade slagit mej något för jag trodde typ jag skulle hamna under henne xD

Sen gick de jätte bra efter de :3

Men jag tog ju lite bilder me så ni får ett litet smakprov ;)












Ni får se mer bilder imon om ni kommenterar detta inlägget :D          

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad konstig hoven såg ut på bild nummer 4 :O

2011-08-16 @ 21:55:10
Postat av: Lovisa

Annars fina bilder btw :)

2011-08-16 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0