Dålig uppdatering!

Har inte bloggat på flera dagar nu D:
Har inte varit i stallet på flera dagar heller för den delen,
har varit i nabben och i kalmar.
Kan börja med i förrgår så var det Rix Fm festival i kalmar,
åkte in dit med issa och nårra killar ;)
Sen försvann dom haha.. Issa och jag såg Ulrik Munther och han var skit snygg irl :D :D
och jätte bra överhuvudtaget!
Igår;
Issa och jag tog fem-över-tolv-bussen!
Sen gick vi och åt på doonken och gick runt lite på stan, sen vid två så gick vi och satte
oss på stortorget(tror det var stortorget</3) och satt där tills klockan åtta, då började
Caroline Af Ugglas spela hon var aaaasdryg D:
Tidigare hade vi sett henne gå förbi oss massa gången, haha såg lite lame ut när hon gick as bitchigt
och ingen brydde sig att hon gick där?
Vi såg Tove Styrke gå förbi också, det var liiiite coolare!
Well, sen efter mycke om och men så började Veronica Maggio spela. Publiken var lite halvt galen
och hon va en massa bra live!
Sjöng med i alla låtarna, jao jag kunde precis alla låtarna, hatar att va på konsert och inte kunna
låtarna..
Det roligaste var väl att jag skrek tills jag inte kunde andas och endå är jag inte ett dugg hes idag :D
Vill ni se bilder?

Idag; Var först med Issa vi kollade på film och åt godis :D
Sen åkte jag hem och åt, och sedan åkte jag äntligen till stallet!
Tog först in Garpur och vi körde lite trickträning innan jag stack ut och red!
Red bara till grusvägen och tillbaka eftersom jag red på vanligt tränsbett(som jag inte gjort på evigheter!)
och inte ridit på några dagar. Han försökte springa in i skogen engång men då sa jag till honom på skarpen
och då skärpte han sig. Tölten gick hyffsat bra!
Släppte ut honom ihagen och hämtade Lilleman.
Eftersom han inte är inne i stallet så jätte ofta(vilket är väldigt dumt av mig, måste ta tag i de!) så blir han jätte
stressig och bajsar alltid diarreskit i stallet.. Försökte få honom att buga, han var jätte duktig:)
Han la sig inte ner eftersom det var första gången jag försökte.

Hoppas inte inlägget blir alltförlångt, då orkar väl ingen läsa? ._.

puss och kram
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0