.

hejhej :D
har inte varit aktiv alls idag :/
Gick iallafall upp vid kvart i 8 för att jag skulle rida med Amanda, Moa och Annie :)
Red Garpur och han var schneeel, lite seg i skritten men det gick bra endå!
Får skylla på bootsen igen, haha :DD
Sen red jag Lif och jag tycker typ hon är as svår bara för alla andra tycker hon
är lätt.</3 Ne men hon gillar inte korta tyglar, töltar hällre en skrittar.
Hmm... Hur ska man få stann på henne, JO DE VET JAG!
Sitt som en hösäck och bara andas, hehe xd.
Nä, de gick faktist jätte bra och vi hittade en mysmysig väg
som kommer att användas :D
Orkar inte skriva långt, haha...
Är nog mer social imorgon, har varit ute hela dagen!
Följde även med Sanna och Issa till stallet men de får dom berätta om :)
vi storhandlade på ica också, tog typ två bilder :DD
Men är lite lat så laddar upp dom imorgon.

Puss o kram osv.
/eeemmmaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0