Gårdagens Ridpass :D

Igår var jag ju i stallet var där ensam och körde lite dressyr barbacka :))
Tänkte att jag skulle öva på sakänkelvikningar för hon är jätte svår att flytta till höger ...

Och det gick inte alls bra xD Hon vägrade att flyta sej till höger men till vänster gick det jätte bra
Antingen ryggade hon eller sket hon i de och bara gick rakt fram och låste munnen :/

Så jag hoppade av och körde från marken först var hon ganska seg men sen gick det jätte bra :D

Så jag hoppade upp igen och då var hon jätte duktig  och det gick mycket bättre :))
Sen var hon jätte duktig resten av ridpasset .

Tog bilder igår med men klumpig som jag ee så råkade jag ta bort dom men kan nog ta några imon kanske :D



En bild från i vintras C:                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0