Gårdagens ridpass :D

Red med Annie och Maria(?) igår, Maria red Doni, Annie Sia och jag Garpur.
Gick så jevla bra. Han töltade hela tiden och skulle inte gå ner i gräset
som han alltid gör annars, kändes riktigt bra och när vi skulle galoppera
blev det lite grisepass i början, men sen blev de galopp och för mig och Maria
blev det lite tävling, hehe. Det är inte sådär jätte ofta jag kör tävling.
Men när det väl händer så är de verkligen jätte roligt och man blir glad
i hela kroppen! Kunde inte blogga igår för direkt efter stallet åkte jag
till min farmor och farfar och orkade inte blogga på kvällen, så snäll som jag är:D
Faster och några andra var också där..
Och jag fick med mig en körsele till Lilleman som jag ska testa idag..
Inte åka efter med vagn, men tömköra såklart!
Är verkligen peppad på det, mamma och jag ska upp till stallet när som hälst tror
jag, hon ska ta Garpur så ska jag låna nån häst blir nog Guttormur
(Stavas han så? Kallas Ormen men jao..)
Blir att rida i skogen, är så roligt att rida Ormen för han har så lätt för gångarterna
så om Garpur inte vill tölta och jag rider honom så blir man liksom lite påmind
"såhär gör man" "och såhär känns det".
Ladar upp bilderna från iförrgår och igår ikväll, för mitt internet är verkligen jätte
segt nu!

Och jag måste bara säga att det är Rix Fm festival i kalmar snart och ska se
Ulrik Munther där (Ska självklart gå med mina bäästisaaar) <3
Och på fredagen ska vi gå på VERONICA MAGGIO <3<3<3<3<3
Kommer dö!!!!
Dom är liksom.... SÅ JEEEVLA BRA!!!

pusshej
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0