godkväll :)

Imon börjar skolan , är rätt nervös faktist de är lixom ny skola ny klass nya människor , elr känner dom flesta med endån xD
Jag ska iaf gå i samma klass som både sanna och emma och de är jag SJUKT glad över!
Hehe de kommer bli sjukt jobbigt att gå och lägga sig tidigt, jag har lixom gått och lagt mig vid 1-2 varje dag och sovit till 12 :P
Och nu blir de att gå upp vid 7:00 x)
inte så kul :P

aja för att göra inlägget lite "hästigare" slänger jag in en hiss/diss :)

HISS

hööks trefinger vantar får en STOR hiss av mig !
Dom är sjukt sköna att rida med, man fryser inte och man får bra grepp .
Dom är bara hur bra som helt, alla borde ha ett par sånna :)

DISS
Jag dissar att "naturborstar" är så sjukt dyra , fattar igentligen inte vad som är den stora skillnaden ?
Tycker att vanliga borstar fungerar lika bra


denna borste kosat 229 kr på hööks, tycker de är sjukt dyrt när man kan få en lika bra för 49 kr ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0