godnatt ^^

Det blev inget bätteropp idag för när jag kom till stallet hade smillan tappat en sko
 det var lite surt när det liksom va första hopplektionen :/

Så jag ryktade henne och shettisarna och sen smörjde jag smillans utrustning
och städade i stallet och till sist mockade jag shettisarnas hage :D

Sen var jag med issa och två killar och nu är jag hemma :))
Är helt slut och sen sa mamma att hovisen inte kunde komma förens nästa vecka
det känns också lite tråkiigt :(

Men aja det finns ju en massa annat att göra i stallet :D

Det var allt från mej för nu ska jag sova så godnatt och sov gott <3

                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0