halvhalter!!!

Hejj :)
Red med Annie idag, hon red Lif och jag red Garpur :]
Töltade bara och skrittade, och eh ja.. ofrivillig trav.
Well, han töltade rent jätte mycket! Super kul med framsteg,
men sen blev de trav igen..Då är det bara att göra en halvhalt, så fungerar de oftast..
Men det ska va en riktig halvhalt. Äre bara jag som tycker det är
svårt me halvhalter? Och halvhalter är ju förtusan A-O i ridningen!
Man gör ju liksom halvhalter precis hela tiden, eller man ska iaf göra det..
Halvhalt innan man gör en volt, halvhalt innan man töltar, halvhalt innan man
fattar galopp... halvhalt innan man gör allt!!!
Jaja, det gick iaf hyffsat bra o rida. Eller det gick jätte bra att rida :D
Är verkligen stolt över min lilla pålle, kul att vi gör framsteg igen..
Vart lite orolig där ett tag att vi skulle få börja om på ruta ett igen D:
Doni fick rida idag.
IMORGON ÄR PADDOCKEN KLAR, JAG AVLIDER AV GLÄDJEATTACK!!!
kram emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0