hej !

godkväll :)
Dagen började med skola och de gick bra och ah .
Sen drog jag och sanna hem till mig och åt spagetti och oboy :P as gott :D
Sen cyklade vi till stallet(har inte varit där på jätte länge :c) va riktigt taggad på att åka dit så jag hängde med :)
Och när vi kom upp dit hade åke mockat så vi hade rätt gott om tid .
Sen fixade sanna lilly medans jag sopade ur transporten och hämtade smillan osv.
Och idag fick de bli dressyr och guuuuud vad jag har saknat att rida !
Smillan va helt underbar och allt gick super bra!
Tränade på halter , övergångar , och volter :)
Hon gick i rätt fin form och va riktigt fin !
Juste tränade mkt på nedsittningen på volten och de gick bra , hon hade bra tempo och till slut fick jag henne ställt och i liiite form.
Hon är rätt så stel så vi har en del att träna på .

De va lite om dagen :)

bild från förra sommaren <3


Kommentarer
Postat av: emmaa - fjording blogg

söt ponny & fin blogg!:D

2011-08-26 @ 20:45:31
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0