Hej på er :)

Förlåt för att jag itne har bloggat på ett tag , men har typ glömt bort de .. och har inte tänkt på de så mkt.
Jag kommer inte uppdatera jätte mkt nu , för jag ska göra ett uppehåll på fälle i några veckor .
Fast kommer nog uppdatera lite iaf .
Och tack för alla komentarer vi har fått ! jätte kul att se massa komenterer när man loggar in på bloggen :)
Har inte så mkt mer att skriva om faktist , förutom att skolan börjar om en vecka, känns surt att sommarlovet är slut snart :/ har typ inte gjort ett skit detta lovet , de har typ varit de tråkigaste lovet .
De har gått så himla fort oxå !
Menmen nu börjar jag ju sjuan och de ska bli rätt så kul faktist , fast känns ändån lite konstigt att helt plötligt byta skola och allt.. :P

Detta kanske inte blev ett så "hästigt" inlägg men skit samma:P


Men skulle ni vilja läsa om vår vardag med och sånnt och inte bara om hästar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0