Hejjsan :D

Smillan tappade ju en sko i tosrdags jag har inte haft så mycket att blogga om ...
Igår va jag och issa på vållö vi grillade och sov i båten osv

När jag vaknade idag på morgonen så sa jag bara "jag är sugen på bullar"
Så vi åkte hem och bakade bullla och jag kan säga att vi hade kul xD
vi åt hur mycket deg som helst så vi fick jätte ont i magen :/
Men som sagt man lär sej av sina misstag :D

Och sen tog jag och issa en liten sväng till stallet för att hovslagaren kom
Så nu har smillan fått på sig sin sko igen :)))

Lite bilder från bullbaket xD


                            

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Duktiga tjejer och goa bullar blev det :)

2011-08-29 @ 08:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0