hewgwh

fin rubrik, jag vet.
Red Doni idag först, han var snäll. Red i paddocken, haha nu travar han hela tiden och töltar.. o skrittar,
nämen han var snäll. Ville inte galoppera med de förstår jag, paddocken är precis ny så sanden har inte
lagt sig, han är femgångare och paddocken är lite liten för femgångshästar :/ well, den funkar ju!
Ikke ska man klaga när man äntligen har en paddock. Ska galoppera honom i skogen istället,
är lite större yta där. De blir inga problem på strokkur för banan är stoor :D
well, annars gick de super! Han var ganska svettig när jag hade ridit klart, men släppe bara ut
honom i hagen.
Hämtade in garpur och red honom lite i naila och orkas hage för moa och annie longerade dom i paddocken.
Han var jätte dutti(duktig) och gick ner i form i skritten och traven. Töltade inte med honom idag.
Övade lite galoppfattningar också, gick helt okej.
Han inte ta in Lilleman för klockan var typ halv tio när jag ridit klart garp..
Rider lektion i morgon, ska ha Doni då. Kommer nog få en massa tips då :D
Filmade när Doni rullade sej i hagen, kommer väl upp på bloggen framöver^^
kram emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0