Länge sen ...

Nu var det länge sen jag bloggade faktiskt över en vecka ,
Men det är för att jag inte har varit hemma och sen när jag skulle blogga igår funkade inte internet :(


Jag har varit på Rixfm/stadsfesten och varit ute med båten i o-hamn ( jätte kuuul)
Men jag har saknat smillan något enormt <3

Den här veckan ska jag vara på ramsölägret , var där första dagen idag
Det var jätte kul och imon ska vi till bätteropp fast man brukar bara typ skritta och trava
Men det är ju kul endå :))))

Nu ska jag snart till stallet farfar skjutsar upp mej vet inte redigt va det blir idag får se...
Issa har ju tagit en paus från att vara på fälle så hon ska ju inte va där på några veckor :/
Ikväll gör jag nog ett inlägg om gårdagensridpass med lite bilder :D


Och en bild på Smillan när vi precis  hade lastat ur henne ur transporten och hämtat henne i vetlanda <3
Ha de bäst !!!                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0