Longering!

Hej :)
Åkte till stallet på förmiddan idag!
Fodrade hö till nalle o orka och lillebror c:
haha nalle o orka var jätte hungriga och började bråka när dom såg att dom skulle få mat,
men sa till dom att sluta och då slutade dom haha xD.
Hämtade sedan Lilleman och Garp.
Ställde in dom i boxarna och borstade av Garpur en snabbis, hämtade sen in Nalle o Orka för
lånade deras hage.. Longerade Garpur, har typ gjort det fem gånger sen jag fick honom och
han var jäääätttteeeee duktig :D Galopperade o allt.. Han vill liksom aldrig galoppera på en volt
när jag rider honom?
Ställde in honom i boxen och borstade av Lilleman och sen longerade jag honom också,
han har nog aldrig blivit longerad innan, och han var verkligen superduktig också!
Jag har märkt att jag skaffat två prinsar :D
Hihi. När jag longerat klart lilleman så tog jag in honom och trix tränade honom.
Det är såå svårt D: Någon som har tips? Försöker få honom att buga och han lyssnar
inte på mig alls :/
Han och jag känner inte varandra så bra, så han litar antagligen inte på mig men det
går ju iaf bättre för varjedag som går!
Bilder från igår;
kram emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0