Övar inför tävlingen redan nu ;D

Red bara Doni idag, han är verkligen jätte trevlig att rida.
Vet inte om jag skrev igår att han töltar hällre än travar..
Om jag ska vara helt ärlig kändes det jätte lustigt att en häst inte vill trava,
är liksom tvärtom med mig och garpur. Haha! Well, ställde mig i fältsits
och längde tyglarna en aning och när han började trava red jag lättridning,
fungerade verkligen. Sedan övade jag på tölt till trav eftersom på tävlingen är
det först tölt, trav, skritt och sedan galopp, så det är ju bra om han kan de, hehe!
Paddocken vart inte klar så fick rida ut :/ Men det gick som sagt super bra och red
med Annie så fick massor av tips inför tävlingen..
Ska åka in till Kalmar i helgen(tror jag) och köpa lite tävlingsgrejor, är super peppad
nu!
Någon som ska tävla då? Och i vilka grenar? Vi kanske kan ses :)
Jag tävlar i t7 och v5 i höger varv :)
tog inga bilder idag :/ 
kram emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0