stallet snart c:

hej c:
Det var jättejättejätte länge sen jag skrev här.
Men nu är jag tillbaka, och ska vara lika aktiv som sanna och issa :D

Igår red jag en sväng med Moa, Garpur var verkligen amazing och
töltade rent fyra-fem steg. Och jag kände det verkligen,
blev lite tårögd, hehe. Han var jätte duktig altså och när
vi galopperade så skenade han inte iväg i flygande passgång
som han brukar göra, ännu bättre <3
Hade bootsen där bak och det är jätte tungt för honom!
Har fått en shettis också, Lilleman heter han c:
Han är 8år och nästan helsvart.
Fördemesta springer han iväg när jag ska hämta honom i hagen,
men iförrgår kom han travandes imot. Dog lite där :D

Skriver mer sen för ska åka till stallet nununu! c:

Lilleman ^           ^ nån gammal randombild på mig och garp


puss och kram osv
/emmmaaaaaa

Kommentarer
Postat av: emilia

fin header :D

2011-08-04 @ 21:50:20
URL: http://eemiliahuhtakangas.blogg.se/
Postat av: emma

tack (:

2011-08-04 @ 22:04:22
URL: http://falleryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0