Tråkiigt med rubriker...

Idag har jag ju såklart varit i stallet :D

Jag skulle ridit lite markarbete , men så blev det inte :/
För när jag skulle hämta smillan i hagen såg jag att hon hade tappat en sko (igen!)
Och det var bara en vecka sen hon tappade förra skon och sen är det ju hoppträning
imon och jag missade den ju förra veckan så det kändes ganska segt :(((

Men sen ringde mamma till hovslagaren och sen sa hon att hon skulle ringa upp mej
när hon hade ring han och sen ringde hon upp och var jätte glad typ och sa att
han kunde komma nu redan i kväll , så snacka om att jag blev glad :DDDD

Så imon blir det hopplektion som jag har längtat efter hihi C:

Förlåt för att jag inte har bloggat idag mer en detta inlägg :/
Men  imon kommer det massvis med uppdatering från mej ,
Massa bilder , Dagens tips och roligaste lektionen :DDD

Är det något ni saknar eller skulle vilja se mer av
 här på bloggen så är det bara att kommentera :D

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0