GodKväll :D

Hejjsan , Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen
Men jag har helt änkelt inte haft tid jag har varit med Emma och hennes kusiner
anton och oskar hela dagen :D

Först åkte vi upp till emmas stall och tog in Garpur och ryktade honom sen Red vi på
han och jag red också , Han hade förändrats mycket ifrån sist
jag red han , på en bra sätt :))

Fast jag fick inte någon galopp på han men han va duktig
Sen red Emma och det gick jätte bra för henne  me (=



Sen tog vi in Lilleman och ryktade han och sen tog vi ut han i paddocken
och Emma körde lite frihetsdressyr me hn och jag säger bara han älskade
det , han sprang som en dåre och gjorde värsta glädjeskutten :D







Sen Åt vi Tacos sen bar det vidare till fälle..

Vi satte upp en hoppbana med massa läskiga hinder
och först var hon jätte slö men sen blev hon skit pigg
så vid hoppade ganka hög bana :D

Sen Red Emma och sen fick jag och emma oskar att rida
och han typ bara skrek xD
Men han hoppade ett hinder  :))

Men nu ska jag se på Film vi syns imon med massa rolig uppdatering pusshejj ♥



                                                       


Kommentarer
Postat av: jessica

är Garpur en islandshäst? :)

2011-08-22 @ 20:38:39
URL: http://jezzicajohanzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0