hejhej

Hejjsan !
tänkt bara säga hur läget är just nu.
ja jag har ju gjort ett uppehåll med ridningen nu och jag vet inte
hur länge de kommer va.
Har helt enkelt tappat intresset så nu är jag mest med kompisar
och bara har rikigt kul! asså inte för att de inte va kul i stallet
för de är helt azum men ibland vill man bara göra ngt annat
och de är så jag känner.
Och när detta året är slut börjar jag träna på gym för att
få lite träning.
de är väl så de ser ut just nu men allt kan ju förändras!
men iaf nu är jag hos sanna och vi sitter vid vars en data och typ
är allmänt osociala xD
Förut åt vi fondý ( vet inte hur de stavas :P) och de va sjuuuuukt gott
vill jag bara säga.
och sen har vi väl typ bara haft kul och ätit lite godis och så :)
Snart ska vi nog kolla på Parnormal activity ! :D
har inte sett den förut men dom flesta säger att den är läskig så
de får vi väl hoppas på :)
sen blir det att soooova , sov typ ingenting igår för jag , sanna , malin ,emma
och linus va i b-måla och de va helt awesome!!!!!!!1
förbandet va grymt bra , ulrik va bäst och vi dansade och sjöng hur mycket
som helst :)
fedt kul va de och de måste verkligen göras om!

men nu ska vi snart kolla på filmen tror jag så ni får ha det bäst!

bilden har ni sett förr men hittade ingen annan xD

// issa <3

Kommentarer
Postat av: linnéa

svar; hehe tack :)

2011-12-13 @ 19:38:43
URL: http://liinneastylee.blogg.se/
Postat av: Liza★

sv; Tack så mycket! :)

2011-12-14 @ 18:24:58
URL: http://skrammelpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0