Färgade sadlar :))

Heejsan vad tycker ni om färgade sadlar ?
Jag tänkte lägga upp några sadlar och säga vad jag tycker (=



Denhär sadlen tycker inte jag är så snygg
men den passar nog väldigt bra på svarta hästar
men jag skulle nog aldrig skaffa en sånhär sadel
sen är materialet inte så snyggt de hade varit snyggare med läder 
men annars så är den röda färgen snygg :)

Jag tycker inte denna sadlen är så värst fin
Den ser liksom för rosa ut fast om man vill synas på tävlingen så funkar ju denna bra
För den kan nog sitta bra på en och annan ponny
Den passar nog mycke bättre på en ponny än en häst för den ser för ponnig ut [:



En skit snygg sadel
som jag skulle kunna tänka mej att ha om jag inte hade en skimmel
Den är nog superfin på en svart häst
Den sitter nog fint på en häst med :D


En typisk shettissadel den passar nog super bra på en shettis
men på en häst/ponny nja de vet jag inte
så en sånhär sadel skulle jag nog inte köpa till en häst/ponny
men en shettis hade den nog suttit bra på :))))




vilken sadel tyckte ni va snyggast kommentera  :D                                                          // Sanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0