förlåt..

Hejsan !
Förlåt , men jag hann verkligen inte bloggga igår , och inte sanna heller för hon va ute med båten .
Men nu ska ni få lite uppdatering iaf :)
Sanna och jag va ju på latitud i helgen , och de va hur kul som helst ! :)
Vi träffade massa roligt folk , och såg The Poodle och Danny och några fler.
Vi fick the poodles autograf iaf hihi :D
Så de va verkligen super roligt !
Och på fredag åker jag sanna och hennes familj till böda så de blir ingen uppdatering då (om vi inte fixar några tidsinställda !
Sen nästa vecka blir de nästan ingen uppdatering alls.
Jag åker till Stockholm på måndag och kommer hem på fredag tror jag , och sanna är på böda hela nästa vecka .
Men de står ni väl ut med? :)
Sen drar vi igång igen !:D
Jag lägger in några bilder från latitud längre ner i inlägget.


Va i stallet idag iaf och idag blev de hoppning och de gick bra.
Vi hoppade en bana på fyra hinder, först ett kryss sen en kombination a var en oxer och b va ett räcke och sen två räcken till .
Hon va först lite sisådär i kombinationen och ville inte hoppa räcket så hon sprang förbi de några gånger , men sen la vi ner de och så hoppade jag de två gånger och sen la vi upp de och då bara flög hon över :))
Så de gick jätte bra :D<3


Men här kommer några bilder :


en godispåse xd


tog inte alls många bilder jag vet xD


en söt bild på pigge från idag <3

// issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0