Gårdagen :)))

I går va jag i stallet ensam ..
För issa skulle gå ut och äta me familjen =)

Nr jag skulle gå och hämta smillan så stod hon i en vattenpöl
för det var fullt me vattenpölar hela hagen eftersom det hade regnat hela natten..
och smillan ville inte gå där ifrån hon bara stoddär som hon var fast i marken men sen efter
en stnd gick hon haahaaaha :D

Förlåt för att jag inte hann blogga igår men de va för att jag skulle till borgholm :]]
Emma hängde me dit , Vi hade jätte kul :D

Jag körde intervaller me henne och först var hon lite stel men sen mjuknade hon lite ..
Men jag säger bara hon har jätte dålig kondition så jag och issa har något att jobba me haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0