Godmorgon ! =]

Hejjsan förlåt att det har varit så dålig uppdatering men nu är vi igång igen.
Som  sagt jag var ju på börjes för ett tag sen och tänkte visa er vad jag köpte =)

så gjorde en liten bíld ...


Det var inte dom benlindorna som är på bilden utan de var samma märke

 men kommer inte på nu var det var för märke
 Nylanders hästkräm köpte jag till shettisarna som jag smörjer på

 för deras sommarexsem det fungerar jätte bra och är något jag rekomenderan =)

Jag köpte öven tre kingstontröjjor till som jag inte har någon bild på

hittade mycket mycket mer som jag ville ha men som jag inte hade pengar till när jag var där bland annat ett
par helskoda vitaridbyxor, ett pannband och ett spö fast man kan ju åka dit flera gånger :333
Tack alla läsare för alla kommentarer vi har fått in ni är underbara <3

                                                                                                       // SANNA :D 

                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0