Heejj :D

Nu har jag kommit hem från böda (kom hem igår) 
och jag har haft de jätte kul =)))

Fast har saknat smillan , penny och lilly sjukt mycket ! :/
Men igår fick jag äntligen träffa dom .

ska upp till stallet nu med emma ska longera smillan lite eftersom hon inte har
blivit riden på en vecka :))

Red lite på smillan igår
Hon skyggade lite när jag skulle ta in henne från hagen..
Men när jag red henne var hon jätte lungn :)
jag red i 20 minuter skrittade nästan hela tiden men sen provade jag några travsteg
hon var ganska seg då

Jag får se om jag lägger ut  något ikväll 
Det blir nog en hiss och diss:D




Blir en bild på när jag hoppar me smillan på en äng :P    Ha de bäst alla läsare! :D 
                       
 
                                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0