Heejj igen ! :D

Hejsan hejsan !
De va ett tag sen nu xD
Men nu ska vi sättta fart med att blogga igen , har faktist saknat de lite :)
Sanna är just nu i Torsås hos Emmas farmor och farfar med smillan och emma med garpur !
Så hon bloggar väl när hon kommer hem :)
Nu i sommar kommer vi inte ha världens bästa uppdatering ,för när det är fint väder så tror jag inte att man väljer att sitta framför datan :P.
De har hänt en del sen bloggpausen , sanna har tex varit på ridläger med smillan , och jag med men jag hade en utav ridskolehästarna .
De va verkligen super kul !
Juste och så har vi ju faktist de härliga sommarlovet med!!! :D
Super skönt att bara kunna göra vad man vill hela dagarna och inte behöva tänka på en masssa läxor .
Nej men nu ska vi inte prata sånna tråkighter xD

Senare idag ska jag upp till dom små shettisarna och träna dom lite och så :)

Saknar smillan något enormt :/ menmen de är väl bara att stå ut , jag träffar ju inte henne förens på onsdag tror jag :( <3

nej men nu måste jag nog sluta skriva hehe.

Kram på er alla goa läsare

// Issa :)


Kommentarer
Postat av: ida

varför bloggar inte emma med er?

2011-07-01 @ 17:07:33
Postat av: Anonym

du glömde lokaltävlingen !

2011-07-01 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0