Hejjsan ! :D

Godmorgon på er små söta läsare ! :)
Jag hann inte blogga mer igår eftersom att våran bärbara data är på lagning så får jag låna min brors data lite då och då!
Men som sagt så va jag uppe i stallet igår och när vi skulle upp så va de en sån himla bilkö !!
Vi stod i kö i 20 min , för de va ett hus som hade exploderats .
Så de va en polis som stod och skötte trafiken för de va helt avspärrat på väg mot oskarshamn tror jag , inte helt säker.
Men när vi väl kom upp började jag med att ta in lille penny och rykta henne , jag red faktist med sadel på henne , de brukar vi inte göra eftersom de är mkt lättare att rida barbacka på henne.
Jag hoppade några småskutt med henne och de gick super bra :D
Hon va riktigt pigg den lilla sötnosen :)))

Sen släppte jag ut henne igen och tog in lilly och ryktade henne , men jag löshoppade henne för hon orkar inte lika mkt som penny , men de gick lika bra de ! :)


Lilly<3

penny <3

Men nu drar jag till kalmar  , ska försöka lägga in något ikväll :)

// issa


Kommentarer
Postat av: Anonym

du tror inte du är lite för lång ?

2011-07-02 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0