Hejsan !

Hej på er :)
Idag va jag uppe i stallet och skulle släppa ut hästarna fast dom va redan ute för åke hade redan varit uppe.
Men vi stannade en stund iaf :)
Har ju inte varit där på typ 10 dagar :(
Hehe pigge blev överlycklig och hoppade upp i mitt knä och somnade xD
Sen gick vi ut till stora hästarnas hage och så kom DP och bombom , och bombom är jätte skygg men efter ett tag  kunde jag faktist klappa henne på rumpan :)
Och Smillan va så söt för när jag kom så rullade hon sig och hon bara flög upp och travade imot mig (:
Sen gick jag och när jag hade gått ksk 20 meter så hör jag typ ngt och då kommer hon i galopp och stannar precis framför mig och så fick jag en puss :')
hon va super mysig ! <3


bombom<3





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, fin blogg :) vad har du gjort idag?:)

2011-07-24 @ 20:25:33
URL: http://HTTP://AAXELINA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0