HEJSAN !

Heej alla bloggläsare nu var det ett tag sen jag skrev här , har verkligen sån skrivlust nu :D Som issa redan har sagt så har jag ju varit i Torsås 1 1/2 vecka och det har verkligen varit hur kul som helst. Vi har ridit på långa uteritter , badat med hästarna varit på börjes i tingsryd ridit ponnyridning haha , varit på börjes cup och mycket mer . Smillan har fått en lös sko så jag hoppas väll att hovslagaren kommer upp dit snart och sätter dit den så jag kan träna henne ordentligt. Till hösten ska jag börja i hoppgruppen på ridskolan längtar något otroligt till det Vill så gärna ut och tävla med henne man blir så sugen på att tävla när man är och kollar på en tävling =) aa , det var väll ungefär det jag hade att säga föresten så tog vi lite bilder som jag tänkte visa er men det gör jag i ett inlägg senare idag för nu måste jag sova och juste Emma har fått en liten shettis som heter Lilleman C: //SANNA :D

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jättefina bilder! Ni ser ut att ha haft det bra :)

2011-07-07 @ 23:37:40
Postat av: Anonym

2011-07-07 @ 23:37:57
Postat av: Anonym

2011-07-07 @ 23:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0