Hiss/Diss västar

Tänkte jag skullle Hissa och Dissa lite västar :D

   Domma västarna är väldigt snygga i form och så men om man tex köper en gul väst
måste man ju liksom ha en outfit som passar västen fast dom är väldigt coola så dom får en hiss :P





den här västen är inte så snygg               
    det är mer en vanlig nybörjar väst typ                                        
så den får en Diss av mej även om den är ganska billig (=    
                                                                                                                                                         



 Denhär västen har jag just nu fast en rosa och jag tycker det är lite jobbigt för den passar liksom inte om  man har röda kläder på sej för då ser de ganska lustigt ut (ska köpa ny) Men den är väldigt skön
och formar sej efter ett tag efter sin egna kropp
Sen kostar den inte så mycket heller så den får en hiss av mej :D


              
                  Det här är den nya
      västen jag ska köpa fast jag ska köpa en 
    steeds. den är otroligt snygg och populär :P
 Men just denna är ganska dyr därför ska jag köpa
              Steeds istället .... så en hiss här :D


                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Vill du chans att vinna en iCurl ifrån märket BaByliss? Nu har du chansen :)! Jag lottar ut en till en lycklig vinnare.



Läs reglerna noga & lycka till. Kram

Direktlänk till inlägget: http://flavoured.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-en-icurl.html

2011-07-20 @ 19:30:56
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Men gud så fin blogg du har! Har ni lust att följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-22 @ 13:17:27
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0