Dagen=)

Jag och mamma åkte upp till stallet lite tidigare idag eftersom vi skulle till b-ropp.
först hämtade jag bästaste smillan
sen ryktade jag henne lite och flätade manen,svansen och pannluggen
sen tog jag på henne ett nytvättat rött schabrak (Bilden nere)
Och sadlade och tränsade henne
sen tog vi in travarna  stallet och red iväg med smillan hon var jätte duktig på väg till bätteropp
sen kom vi upp till bätteropp och lektionen började
Hon var lite rädd för sosso stog och vattnade padoocken men efteer ett tag slappnade hon av =)
Sen hoppade vi några hinder på olika linjer och hon var ganska seg och ville inte hoppa redigt
sprang för bi några gånger :/
men sen gick det bra
sen hoppade vi en bana på  7 hinder tror jag det var och då hoppade hon hela :D
sen red vi hem tyckte hon hade varit ganska duktig
föresten när vi red till bäteropp så låg det en orm på vägen men det var som tur var bara en kopparorm
på hemvägen var både jag och smillan jätte trötta för det var så varmt och jag var as törstig men sen när vi kom till stallet när mamma skulle gå in och hämta vatten kom jag på varför smillan inte var på hopphumör
Jag hade glömt benskydden  på henne(känner mej asa dum !)
sen tog jag in shettisarna och ryktade dom lite.
och sist men inte minst Garpur
när jag kom hem sprang jag ner och tog ett kvällsdopp
det var jätte varmt i vattnet
mamma tog även lite bilder som jag tänkte lägga upp

issa och pärlan

Hela gruppen

Smillan och jag

Issa & Pärlan Jag & Smillan


Dagens outfit på Bätteropp


                                                                                             //SANNA:D

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Smillan var jätteduktig :)

2011-05-10 @ 23:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0