Dagen i stallet med issa :D

Började med att farfar skjutsade oss till stallet.
Först mockade vi (segt)
Sen gick vi in i huset och bytte om till bikini
och tog med oss godis,handduk,hallonsoda,filt,bubelvatten och såklart
kameran =)
Sen låg vi och solade det var asa gutt.
Sen åt vi Piggelinglass (MUUMS)
Sen käkade vi gräs xD inte gott hähä
hoppade lite hinder med hihi alla som åkte förbi glodde
som tusan kanske inte så lustigt när två tjejer hoppar hinder i en trägård i bara bikini.
Sen sa farfar att det var dags att rida.
Så issa tog in smillan och ryktade henne och jag mockade shettisarnas fång hage och
ryktade pluttisarna.
Sen fyllde jag på vatten.
Sen var det min tur att rida.
Vi hoppade bana och smillan var jätte duktig och höll galoppen hela tiden och gjorde
jätte fina galoppombyten :D

EMMA OCH MIN FOT xD





Stekarn hähä

Issa äter Piggelin

Issa hoppar =)



                                                                                                              //SANNA:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0