Dagens Ridpass :)

Hejhej !
Kom hem för en stund sen för en härlig dag i stallet :)
Idag stog dressyr på schemat och jag red barbacka ! :D
Jag hade sat upp fyra hinderstöd som en fyrkant och där skulle man göra framdelsvändning .
Och sen tre st portar där jag gjorde lite skritt över gångar trav övergångar och halter och ryggningar.
I början var hon motsträvig och lyssnade inte så bra på skänklen .
Men efter en stund lossnade hon och va jätte mjuk och framdelsvändningarna gick super bra och likadant allt annat !:D
Sen longerade jag henne och det gick också jätte bra , hon försökte inte komma in till mitten en enda gång utan hon travade på jätte fint och krökte lite på nacken lite i bland :)
Och sist men inte minst körde jag frihetsdressyr !
Det gick hur bra som helst ,hon följde mig som en liten hund och travade efter mig .
Vi gjorde serpentiner , volter ,halter och så :)
Jag är super nöjd med allt !! <33



Jag älskar dig fina ponny<3

// issa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0