Eko earth

Nu har jag fått låna en sladd av issa.
 så jag kan lägga ut bilder på ekoearth från när vi red.
Så nu när jag ändå lägger upp bilder på han tänkte jag att jag kan ju skriva lite om han.

                                      Eko earth
Eko earth är en pensionerad travhäst. han har gått travet i många år ( han har en känd bror)
Jag vet inte redigt hur gammal han är,men över 10år iallafall.
När jag var liten hade eko en som var fodervärd på han.
Dom hoppade nästan en meter på han.
Jag red också lite på han när jag var liten.
Och nu för två månader sen började jag rida på han( Han är väldigt dåligt skolad och har inte blivit riden på flera år )
Men han är så otroligt snäll så det går jätte bra att rida han.
Han har aldrig öronen bakåt xD
Jag har hoppat 50 cm med han :D
Han går tillsammans med ett travavelssto(DP)
Han är kär i smillan xD
aa det var nog lite om han
han är verkligen otroligt snäll och sööt <3



// SANNA :D


                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0