Djuren som bor på Fälle<3

Hejjsan!
Sanna har ju skrivit om hästarna i stallet , så jag tänkte skriva lite om dom andra djuren som finns :)

Vi är 2 katter i stallet, en katt är sannas och min och heter piggelin .
Han är 2 år tror jag xD , svart med piggelingröna ögon (typ därför han heter piggelin) .
Han är så söt så man smälter , fast han är också väldigt onormal xD
Han kan sitta i flera timmar och titta på samma sak HAHA.
Hans bästa vän är smillan och knatte( den andra katten) , pigge ligger ALLTID och sover på smillans rygg på nätterna , super gulligt :') .



Min söta lilla knas<3

                                                                                                                                                                 

Och sen har vi ju knatte :)
Han är svart och vit och JÄTTE TJOCK HAHAHA!
Ne men seriöst han är de xd
Han är grymt kelsjuk och älskar att gosssa :')
Han är verkligen världens snällaste <3
Han gillar mat också haha !

pigge ligger under och blir potatismos x'D

De va lite om Knatte ♥

                                                                                                                                                                   

Sen har vi en massa höns också hehe :)
Vi har två tuppar och en massa höns
Jag hade en egen höna , men hon dog den 3 mars :((( älskar dig finaste Greta<3
Ah och hon hette Greta , har ingen bild på hönsen :( .


                                                                                                                                                                  

Och sen har vi en masssvis med kossor hähä :)
jag tror at vi har 16 kossor och tjurar , och tre små kalvar som kommit ,Monica , Melker och pelle magnusson xd.
Fast det ska komma flera.
Fast för ungifär en vecka sen tror jag så slaktades våran älskade tjur ferdinand :'( <3
Saknar han sjukt mkt , man kunde gör allt på han , vi brukade stå och gosa och klappa honom , vi har tom suttit på han.
Har lite bilder på olika kossor men inte på alla .

tror att det är milko eller filip.

och de med.

22:an är ledare i flocken , och är as tjurig och kan attakera.



har fler bilder men orkar inte ladda upp dom xd.

                                                                                                                                                                
Tror inte att sanna skrev om DP (Desishen Point) Vet nt hur hon stavas men hon kallas DP.
Hon är en travare men går inte på travet .
Hon har fått ett föl som hette Tai men han står inte på Fälle nu .
Men nu har hon föl i magen , vet inte riktigt när den kommer .
DP är väldigt gosig och killar att bli ryktad och kliad i pannan ;) .
Och så blir hon ALLTID bra på bild hähä :P



Jag tror att det va alla :)

// Issa :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0