Heeii :D

Dagen i stallet var väldigt ruulig
För pappsen hade städat borden så han hade hittat metalldetektorn
så vi tog med den upp till stallet och letade metallsaker i marken jag gjorde det när issa
red och först hittade jag en typ mutter sen en jätte rostig kniv sen gick jag ut i smillans,shettisarnas och garpurs hage och där hittade jag en yxa typ 30 cm ner i jorden
sen sa jag att vi kunde köra tävling vem som hittade mest grejjor för issa hittade inget(först)
och hon bara ne
sen kom hon till ett ställe där hon hittade 10 saker och hon bara elr vi kör tävling haha

Jag hoppade med smillan
två hinder på en linje först hoppade jag typ bara 70 men sen höjde jag och
hoppade 95 cm först var hon lite seg och inte så hoppsugen
men när jag höjde då kom suget och gon blev väldigt pigg
sen ville hon inte hoppa när det var 90 så hon kom mot hindret i fullfart och tvärvägrade
och jag bara smillan vi ska öve! och skänklade på och hon hoppade jätte högt över
det var inget snyggt hopp men hon kom över :D


Min älskling som jag ska vara ifrån hela hälgen för blir att sticka till gbg

//sanna:D

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sover Smillan eller flörtar hon med dig :

2011-05-18 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0