Heej ! stallet idag med sanna =)

Först mockade vi och sen gick vi ut och mockade ur Pennys och lillys fånghage , eller sanna gjorde det och jag ryktade dom söta små  ponnysarna.
 sen gick vi och hämtade sannas ponnii smillan och jag min islandshäst Garpur.
Vi ryktade dom ute och byggde studshinder och fyra vanliga medan hästarna stod och betade med deras fina sadlar och träns.
sedan värmde vi upp hästarna och  började hoppa lite smått (ni tycker antagligen jag är dum i huvet som hoppar med en islänning. Men han tycker det ärkul och då bryr jag mej inte om vad ni tycker) testade hoppa studsen men galoppsprången emellan dom var för korta och orkade inte ändra dom xD
Sen fick sanna och jag för oss att rida jocky, så vikortade läderna och skrattade ihjäl oss!
 på något lustigt sätt lyckades jag trilla av i världens söligaste galopp och en liten sväng.
 Såg nog skit kul ut. Det var det iallafall.
 Var ändå Awsomee att rida.Världens finaste Garpur!
 När vi ridit klart släppte vi ut hästarna och tog in eko earth.
Vi ryktade honom men då kom stig och håkan med hö så vi tog in det lite fort.sen sadlade vi eko earth.
vi red inte så länge eftersom vi hade bråttom.
Han var ändå jätte duktig.invigde även hans nya träns.
 sen tog vi in shettisarna ,smillan och garpur:D
Sanna hittade inte sladden så hon kunde lägga in bilderna på ekoearth i dag så hon lägger in dom 
nån annan dag =)

 





                                                                                                              //Emma















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0