Hejsan :D

Han inte lägga ut något igår för jag har så mycket läxor och jag packade till skolresan på fredag
menmen jag lägger ut lite i efterskott om gårdagens ridpass
som ni hört tidigare så hade jag inte med smillan till bätteropp igår
men när vi kom upp till bätteropp visade det sej att det var hästbyte så jag fick lille ebberuss
han brukar bocka nästan varje ridpass men idag gjorde han inte det
han var jätte pigg eftersom vi red i skogen micka var med oss  och red och vi skrittade nästan
hela tiden
och det var ju lite tråkigt men jag hade ju lisa framförmej
så jag snacka med henne hela tiden och ebbe var jätte duktig :D

blir en liten bild på Russet 
            //SANNA :D

Kommentarer
Postat av: Lisa:)<3

hihi pratar ju alltid :P<3

2011-08-18 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0