Om mig [:

Hejhej :]
Skriver om mig och Garpur nu :D


Emma;
Jag är 13 år. Jag har haft Garpur i lite mer än 7 månader :]
Mina intressen är såklart rida, hästar överhuvudtaget!
Vara med kompisar och lite annat :]] Älskar även att läsa, haha D:
Jag rider på en ridskola som heter Kaggetorp, den är super bra :]]]
Min lillasyster rider också där och ibland på Garpur.
Jag och Garpur tävlar inte nu eftersom jag inte haft honom sådär jätte
länge, sen har vi lite att jobba med innan vi kommer in på banan :)
När jag rider rider jag mest dressyr och älskar att rida ut :D
Garpur:
Egentligen heter han Garpur från furulund och är inte inport!
Han är 12 år, ca 1.45 cm hög. Travtaktig!!!! Men övar såklart i tölten (och galoppen)
Han är den glupskaste hästen jag nån sin sett och blir helt galen
bara han känner doften av godis, akta fingrarna. haha :D
Som högst har han hoppat 90 cm med sin förra ägare, och med mig har vi
hoppat 85 cm. Så hoppa tycker han om :D Men han hoppar väldigt högt över men
inte långt.... Uteritter tycker  han verkligen om.
Han är helt enkelt bäst (även om han är envis som tusan..)
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0