dagen igår och idag .

kjsdfhblksduklsudghilusdhsfd bajs. skrev ett aaaaaaaaaaas långt inglägg förut men smart som jag är råkade jag klicka någonstanns så precis allt försvann och då fick jag ett utbrott och orkade inte skriva nytt så gör de nu ist. Men igår så va jag ju först på b-ropp och red och jag fick ett russ som heter ebbe. De gick bra i början men sen skulle vi börja hoppa och då bröt helvetet ut rent ut sagt. Ja de säger sig nog själv när jag säger att han är ett russ och busig som jag vet inte vad och bockar hur mkt som helst. Han bockade hela tiden innan hindret och efter hindret och de spelar ingen roll vad man gör så de slutade med att jag flög av rätt in i staketet så nu har jag ett STORT och jätte fint blåmärke på hela armen. Senare på kvällen åkte jag upp till fälle i min ensamhet.. Fast de är rätt gutt att va själv i stallet iblan :) Började med de vanliga att mocka osv. Sen byggade jag up lite hinder och hämtade senare smillan. Som sagt så hoppade jag och de gick jätte bra :) Hon hoppade fint och va på bra humör så de gick perfaaa :) IDAG : Åkte jag och emma upp på förmiddagen med emma zenkert som va med och fotade http://emmawardag.blogg.se ( hennes blogg.) Red dressyr och de gick oxå as bra så ah . tränade skänkelvikningar ,tempoväxlingar och lite sånt. Åkte hem senare och sen kom dom hem till mig och vi kollade på film och sen drog vi ut och sen drog emma z hem och då drog jag och emma till martin och vi gjorde inte så mkt. Drog hem senare och nu har jag inte gjort så mkt mer. Kan inte ladda upp bilder elr nånting eftersom sanna har varit inne på bloggen på en ipad och då förvinner allt som finns där uppe BAJS PÅ DE! så ah ha en bra kväll kram issa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0