hehe

Heyyy :D
Fett dålig uppdatering i knowww , venne vrf sanna inte bloggar..
Men ah nu har jag precis kollat klart aaaaallllaaa 77 inläggen på
bloglovin ... hehe kollade inte igår och ah då blir de som de blir.
Men igår efter skolan elr vid typ 6 drog jag och sanna till elcenter
och jobbade (y) vi skulle julpynta butiken och de va ruuuligt :D
Och vi tjänade bra med pengar med till ullared :)))
är aaaaaaas taggad !
Ah men nu måste jag nog städa mitt rum liiiite för de ser förjävligt ut...
sen blir de väl att va med nån (: ska försöka få tag på lilla emma eftersom
sanna har hoppträning idag :/
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Sv;bra att du bloggade! Nej men va orättvist jag vill också ha studiedgar:((((<3

2011-11-25 @ 06:25:02
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0