hejhej :D

Helluuu :)
Nu sitter jag hemma med hårinpacking i håret som jag köpte på ullared och har nyss
duschat och sitter och lyssnar på lite musiik :)
Vi gjorde ett litet klipp där vi visade upp vad vi köpte .
Sanna ska bara lägga ut de på youtube / videofyme sen kommer det :DD
Och ah sanna och jag vaknade väl runt halv 11 och då typ gjorde vi ngt
sen ringde mamma och sa att jag inte kunde jobba idag för pappa fyller
år imon så vi skulle äta mat och sånnt.
Men efter de så åkte jag in till köpingen och jobbade liiite lite sen
gick jag , sanna , emma , malin , bäckis , alec och edvin till knäckäpplena <3<3<3<3<3<3
vi kom ju i sådär lagom tid när man får gratiiis hur många som helst :DDD
fast jag hade ju ätit mat och så så jag orkade bara äta två :( knäckäpplen är helt underbart<3333
Sen gick jag och malin hem till henne med berra och sen vid typ halv 7 kom pappa
och hämtade migg :)
Ja de va väl typ dagen .. :)
nu ska jag väl äta ngt sen får jag se vad jag gör !

Kommentarer
Postat av: rebecca :)

Smart ide det där med videon! :)<3

2011-11-27 @ 20:36:47
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/
Postat av: rebecca :)

Sv;Haha nej dom två första bilderna är tagna förra året:)<3

2011-11-27 @ 21:16:45
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0