hoppning :D

Skrev ju tidigare idag att jag skulle hoppa och de gjorde jag med !
Igår hoppade jag en kombination med ett räcke med koner under
och en oxor!
Dom va med idag med och så satte jag upp 2 hinder till .
Hon va riiiktigt hoppsugen idag och hoppade precis allt :))
Suuuper nöjd med den fiina ponnyn !!
Emma va fortfarande hos sin moffa så jag red garpur med , körde
bara lite barbacka dressyr och red igenom honom i skitt , trav (tror jag xD)
och galopp :)
HAHA eftersom jag iinte kan knappt NÅNTING om isisar så vet jag seriöst
inte om de va trav eller tölt xDDD HAHAHHA .
Men de gick bra iaf !
åkte hem vid halv sju typ och sen dess har jag bara chillat :)
Ha en awesome kväll iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0