jätte kul (y)

Bloggar även om jag inte har något att blogga om för asså de
är väl bättre med lite uppdatering även om de inte handlar om hästar eller?
aja min dag har väl varit lite sisådär kan man väl säga..
Sov ca 4 timmar för låg och hostade resten av natten..
gick till skolan , tror jag fick feber en stund för blev helt röd i hela
ansiktet , svettades och typ kokade fast de gick över sen.
har hostat precis hela dan och nu har jag fruktansvärt ont i halsen
för har sånn här torr äcklig hosta.
mamma köpte hostmedicin igår men den hjälpte ingenting så vi ringde
till vårdcentralen idag och då fick jag en annan som inte heller hjälper så
ah hostar hela tiden så mamma ska ringa imon igen så dom får kolla
på de , har lixom hostat konstant i ca 2-3 dagar nu SJUKT jobbigt!
men aja ska sluta gnälla nu...
sen efter skolan va jag med några kompisar sen drog jag hem lite senare
och sen dess har jag inte gjort nånting förutom att ........ hosta -.-
aja nu ska jag väl göra ngt :)
hare bäst och ni får va nöjda med liiite uppdatering som inte handlar om hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0