lite om dagen..

Hejj :)
Jag och sanna sov ju hos sanna igår och de va as kul :D
massa skojj fast har typ bara sovit 4 timmar så är fett trött.
menmen sanna och jag drog till elcenter vid typ halv 1 och skulle jobba!
Och ja vi känade ihop lite pengar och dom pengarna sparar jag ju sålklart
till ullared :DDD jag längtar sjuuuuuuuukt mkt :D
Men sen drog jag hem och typ satt vid datan sen kom emma och sanna till mig
och vi drog ut och träffade alec och linus sen drog sanna och sen kom gelhat
och sen drog emma och sen drog jag xD
kom hem för ett litet tag sen och nu sitter jag här i min ensamhet och äter
ben o jerrys , dricker hustler och lyssnar på musiik :) mys !
ja de va väl min dag :)
jag har suttit och nötit den här låten hela dan idag :o den är sjuuukt bra!
aja ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Uppdatera bloggen!<3

2011-11-24 @ 07:16:22
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0