ojjsan :o

Okejokej nu känns de som att bloggen har blivit lite såhär
vanvårdad ... = INTE BRA !
DÅLIGT SAMVETE KALLAS DET ATT JAG HAR !
har lixom inte bloggat på 2 dagar nu , riktigt dåligt av mig FY!
Nu får jag ta och skärpa mig faktiskt.
Jaja nu ska jag sluta gnälla mig mig xD hahahah
Men okej eftersom jag inte har bloggat på 2 dagar så har jag ju inte
skrivit om gårdagens ridpass och jag vet inte om jag skrev om dagen
innan dess , fast så långt bak i livit kommer jag inte ihåg ,de kallas
GULDFISKMINNE :DDDD!
Men igår så körde jag och emma markarbete med en övning som vi
gjorde på bätteropp i tisdags , riktigt rolig faktiskt.
De va som ett ruter med fyra hinderstöd där man skulle ställa hästen
och sen bommar mellan hinderstöden så man skulle få dom raka.
Sen på andra kortsidan (glömde skriva att första saken va på kortsidan men
skit samma) aja där va de fyra hinder/bommar på som ett liiitet fyrkanspår fast
jag och emma körde med bommar i trav för de blev jäääättee svårt !
Men de gick super iaf.
Sen idag så hoppade vi lite .. vi hoppade spegel elr vad de heter ..
Två hinder bredvid varandra och så ska man hoppa samtigt SKITKUL !! :D
De är verkligen hur kul som helst fast liite smått läskigt:P
Sen satte vi upp ett litet trippelbarr med :)
HEHEHHEHE när vi skulle hämta hästarna i hagen hade dom seriöst DAAAAAAMP!
De gick inte gå nära dom för dom hade sånt jävla damp..
Fast efter typ 20 minuters jagande orkade dom inte mer och gav upp xD .
Men smillan va på aaas bra hopphumör och hoppade allt ! 
STOLT :D
sååå nu orkar inte jag inte skriva mer
puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0