ridpasset mm...

var i stallet förut idag ju och när jag kom upp va emma där

fast jag började med att mocka sen hämtade jag smillan och

när jag hade börjat rida så kom en röd bil och jag visste precis

vad som skulle hända...

Efter ett tag kom en till bil och så tog den gubbjävlen fram ett stort

jävla gevär.

De har stått en kossa vid höet i 2 dagar nu och ja som ni kanske

förstår så skulle den slaktas.

och de va den kossan som jag sanna och sannas mamma hade lärt gå

och massa mer , jag fick såklart panik och visste inte vad jag skulle göra

ville ju bara rädda den.

Sen så kommer skottet och fyfaaaaaaaan vad panik jag fick , började storlipa

och sitter där och vet inte vad jag skulle göra.

Försökte rida så gått de gick fast ah gick in sen och när jag skulle gå ut med

smillan i hagen igen så hade dom satt ett rep runt halsen om den och satt

fast den på trakton och så släpade dom typ ut den .

Dom hade skjutit den rak i pannan och de va blod över hela den och man

såg bara ögonvitorna , kommer nog aldrig få bort bilden ur huvet.

Va hur nära som helst att spy och om jag hade gjort de hade jag fan tagit

upp spyan och hält den på åke :s

Sen tog jag alla mina grejjor och sa åt honom att han va hemsk och att han

skulle dra åt helvete ,sen åkte jag.

Kommer inte åka till stallet på ett BRA tag för fyfan vad jag hatar den gubbjävlen.

 

 

 

Nu sitter iaf jag och emma hos sebbe med alle och vi gör typ inget , får väl se vad vi hittar pååå.

 

FETT COOOLAAAAAAAAAAA :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0