dagens ridpass :)

Hejsansvejsan :)))
Emma och jag åkte upp till stallet vid typ 3 elr nått
och åt ikeaaaa pizza och bytte om osv..
Sen gick vi ut i stallet o mockade sen fikade och sen hämtade
hästarna :)
Idag fick de bli dressyr och jag fick låna emmas stövlar och
dom va heeeeeeeeeelt UNDERBARA <3
Måååste ha sånna :)))
Men iaf , smillan va på riktigt bra humör och va riktigt fin!
tränade mkt på övergångar , länga och korta stegen och
tränade oxå utan stigbyglar och lite med sitsen och de gick
jätte bra :D
red i ca 40 min och sen fick hon gå ut i hagen en stund till medans
jag och emma löshoppade lillman ;D
Men iaf efter stallet åkte jag hem och gjorde lite och sen kom emma
och vi drog ut men jag stack hem vid typ 10 och nu gör jag typ inget :)
Men ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0