Heeejjj :)

Hejsan på er goa bloggläsare :D
De har varit lite dålig uppdatering denna vecka :/
Fast nu är de ju lov 1 vecka och ingen skola att
tänka på UNDERBART ! :D
Men iaf hela lovet ska spenderas med finaste Emma :)
Nu står ju både Lilleman och Garpur på fälle i 2 veckor för
sanna är ju i thailand och då är det jag som tar han om
hästarna :D ska bli super kul !
Så de kommer bli 2 awesome veckor , fast kommer sakna
min märta ngt otroligt :(
Får försöka överleva :D
Men ikväll åker jag bara upp och mockar , ryktar och släpper
in och resten av kvällen är nog jag och emma ute med lite
roligt folk (:
Men ha en underbar dag/kväll så uppdaterar jag ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0