hejhej

Hellu !
Ingen bra uppdatering idag fast jag tror sanna är i stallet.
Min dag har väl sett ut så här (hitills) .
Började som vanligt med skola och sånnt , inte kul alls.
Fast vid lunch hade jag så grymt ont i huvet och magen så
jag gick hem.
Sen har jag suttit här vid datorn/tvn och bara haft alltmänt
T R Å K I G T !
Fast jag mår bättre nu så de blir skola imon iaf och sen är
de ju ridlektion och jag har ginger om jag inte minns helt fel?
Ja de märker jag ju imon xD
Men nu snart så ska jag orka gå upp från sängen och göra något
annat.
Ska ju flytta ner nu så ska väl börja bära ner lite saker..
Detta kanske blev ett rätt tråkigt inlägg men de är ju iallafall
ett inlägg.
sanna bloggar väl senare ikväll efter stallet ,men tror inte jag
bloggar mer.
Aja ni får väl ha en bra dag/kväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0